30 små, blå jäkla blommor!

Känner att jag vill kommentera Marias inlägg om tvångströja. I bland är internet rent ut sagt giftigt beroendeframkallande. Jag gick in på en sida igår där man kunde vinna en barnsemesterturné. Det enda man behövde göra var att leta efter 30 st blommor som fanns gömda på sajten. Jag satt i timmar...till slut blev det som han vet ni i den där filmen, är det Sällskapsresan?, han som inte får igång båtmotorn och till slut blir hämtad i tvångströja! Maniskt letade jag bland semestertips om Thailandssresor, vaccinationer och pysseltips för regniga sommardagar. När jag hade hittat 29 tänkte jag att "ha! Detta var ju en baggis!" men ack vad jag bedrog mig! Den sista jäkla blomman var otroligt bra gömd, bakom en artikel om Danmark och Södra Jyllands natur! Men nu känner jag ro i kroppen igen, tvångströja av, så att säga. Jag är med i tävlingen och väntar nu bara på mejlet som talar om att jag vunnit tre nätter på hotell och 2 kg resgodis! Heja internet!!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

Tvångströja eller inte... Du är toppen! Faktiskt så är du så toppen att du är citerad! http://blogg.aftonbladet.se/17941
He, he...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback