God jul & gott nytt år!!

Har visst inte skickat några julkort i år heller...

Men jag har ett stort hjärta som rymmer tankar på er alla även om jag vet att det inte är tanken som räknas utan handlingen. Jag kan bara ursäkta och på detta sätt önska alla jag känner och bryr mig om ett riktigt gott nytt år!!

Är du osäker på om just du är med i ovan nämnda skara? JA! Det är du!

En liten Brunosson/Eriksson julbildskavalkad:


Lucia på dagis...vansinnigt söta tomtar, speciellt den i bakre raden med bruna ögon...

Syster fick vara med och morgonfika på dagis

Pepparkaksbak till luciasånger (somliga iförda Spidermanbadbyxor...)

Maken har just utfört årets handling med stort H, han har satt fast stjärnan i toppen på vår urtjusiga julgran!

Hanna öppnar sina julklappar innan hon ska till pappa. Hon blir jätteglad över en digitalkamera!

Lite reserverad när självaste tomtefar kom på julafton. Men jag vet inte vem som blev mest förvånad, Love 5 eller mormor Märta 87, ingen av dem visste nåt!

Någon kram fick inte tomten men väl ett handslag!

Årets julklappar var två robotar som numera väcker familjen med ett "Identify yourself" och sen efter en del skjutljud:  "Mission completed" - men roligt har han, det lilla livet!

Allt som allt så har julen verkligen varit en skön helg med mycket avkoppling och lugn! Tack för det!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback