Tjo ho!

Ja, humöret och livet går i vågor, kan man väl lugnt påstå! Har haft två underbara dagar med sonen och med min man, hemma har vi varit och pysslat lite. Jag har köpt nya blommor till fönstren, vi har lagt plattorna klart framför altanen, i morgon kommer ett lass matjord och sen är det bara att köpa gräs. Kan bli klart till nästa vecka om vi har tur! Bilder kommer sen.

I kväll ska vi cykla ner på stan och kika på GP-loppet i cykel. Trevlig, känner jag mig nu. Skönt!

Permalink Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sanna

Vilken är din favoritblogg? Tipsa gärna i min blogg :)

Postat av: Cookie - Alexandra, KAKHUSET

Fin blogg, härliga bilder!

Men jag la märket till att du har knappt några bilder på Hanna! Varför det?



Trevlig dag! :)

Postat av: Cissie

Det ska vi väl råda bot på! Hon är ofta inte med när kameran är framme, tyvärr.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback