Teamkänsla - skapad!

Full av... tillit, inspiration, glädje och... spänning ska jag ta mig an detta läsår. Ni behöver förmodligen bara vänta ett par veckor innan första gnällinlägget kommer men det är en skön inställning att ha nu.

I fredags umgicks jag med mitt arbetslag hela dagen. Vi var ute vid Glotternskogens äventyr och samarbetade, åt och peppade varandra till annars oöverstigliga projekt, såsom att åka en 200 meter lång linbana över sjön. Jag som är otroligt feg att slänga mig ut i osäkerheten fann mig själv selad och klar på bergets kant med halva laget ropandes från ön tvärsöver sjön "kom igen nu, du kan! Det är roligt!". Jag kom längre och längre ut på kanten tills en av mina fötter (kommer hata den för resten av mitt liv) bestämde sig för att halka och sen fanns ingen återvändo! Kul? Nja, fränt att ha gjort det men inget jag längtar efter att göra igen.

Vi avslutade dagen med en fest hemma hos mig. God mat, många skratt och ett och annat glas vin eller whiskey och en verklig teamkänsla infann sig verkligen. Visst var det tungt i går en smula men jag ser faktiskt fram emot måndagen.

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback